Lekker dagje camping

11 juli 2016 - Rabac, Kroatië

We zijn nog steeds aan het acclimatiseren, want ja zomer dat kennen wij natuurlijk vanuit NL niet . Dus nog even een dagje bij de camping. Maar het is prima om de tijd door te komen. Op het moment is het hier 33 graden en strak blauwe hemel. Het is echt wel uit te houden als je verder niet actief bent. Komt dat even goed uit.

Kids hebben gisteren al vrienden gemaakt maar ook saampies trekken ze er regelmatig op uit. Zo ook vandaag. Ze gingen met wat vrienden naar het zwembad bij het hotel. ( keuze uit 3 zwembaden van drie hotels). En wij lekker naar het strand. Zwemgoed aan en de altijd charming waterschoenen gingen we lekker zwemmen . Temperatuur van de zee is ook heerlijk. En zout , niet normaal, maar verzuipen lukt je niet want je drijft vanzelf naar boven

Nadat we zo rood als een kreeft aftaaiden, zijn we gaan boodschappen doen voor de bbq. Jack had het plan voor de bbq nog even de boulevard te pakken naar Rabac. Echt supermooi en leuk, maar in 33 gr toch iets minder plan. Vocht raken we hier wel kwijt. Esmee wat vriendinnen dingetjes gekocht en Dyl ook

Nu even weer zitten, kids zijn de hort weer op. Dyl ging snorkelen en Esmee naar het hotel, want daar heb je vrij wifi. Straks lekker bbq en

Op naar een volgende mooie dag.