Sorry...

20 juli 2016 - Rabac, Kroatië

We zijn al even off line geweest. Hadden niet in de gaten, dat we al zeker 5 dagen niets hebben geschreven.

Zaterdag en zondag waren hier wat minder dagen. Vanuit NL begrepen, dat er zelfs code rood is gegeven, maar dat hebben wij gelukkig gemist.

Zaterdag naar Pula geweest. Lekker vroeg eruit, want we wilde graag naar de markt, waaronder de vismarkt en die die was tot 14.00 uur open. Het was er gelukkig droog. Moeite om een plekje te zoeken, maar gevonden bij het mooie amfitheater. Maar we bleken alleen met munten te kunnen betalen en die hadden we niet zoveel. Dus in de buurt gebleven en rondgewandeld en voor munten gezorgd. Eenmaal genoeg munten op naar de markt en helaas was deze al weer gestopt. Nog wel wat groente kunnen scoren. Daarna wat bezienswaardigheden bekeken en weer op naar de camping.

Zondag was het slechter weer. Dus maar de auto in en rondrijden. Mooie uitzichten gezien en wat doorlopende stukken tegengekomen. Verder heeft het echt de hele dag geregend. Nou ja... Het is niet anders.

Maandag weer op naar Pula en nu alleen voor de markt en dit keer waren we op tijd. Heerlijk grote scampi's gehaald en een zeebaars. Voor Esmee nog wat vlees. Bleek dat je bij de slager echt niet weet wat je haalt en daar kwamen in de avond dan ook achter. Ik ga maar niet zeggen wat we zijn tegengekomen, maar het komt erop neer dat we minder ervan op hadden als gepland. Brrrr

Dinsdag eerst lekker van de zon genoten, want het was gelukkig vanaf maandag weer heerlijk weer. Rond een uur of 3 vertrokken naar Rovinj. Wat een leuke en mooie plaats was dat zeg. Kids lekker geshopt en daarna heerlijk gegeten. We waren gelukkig net op tijd voor de zonsondergang. Dat was zo mooi. We hebben mooie foto's kunnen maken.

Vandaag in de ochtend naar de markt in Labin, plaatsje vlakbij. Daar alleen een spijkershort voor Jack gescoord, maar verder niets. Wel hele leuke markt. Daarna lekker de zon in en bij het zwembad gehangen. Helaas waren we te laat om een boottocht te boeken, dus morgen en vrijdag weer op de camping en in de avond lekker uit eten.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Jack van Elk:
    20 juli 2016
    Foto's volgen nog. Want ik krijg deze niet goed geplaatst
  2. Thea en Ruud:
    20 juli 2016
    Eigenlijk wel een goed teken, dat je de blog niet hebt geschreven, want dat betekent dat jullie het meer dan goed hebben. Geniet er nog maar lekker van.
    Code rood in NL was eigenlijk oranje en alleen voor het oosten. Zondagmiddag hebben we lekker in Hillegom in de achtertuin gezeten. Hier is het vandaag 34 graden en vanaf morgen wat minder, dus als jullie thuiskomen is het wel uit te houden.
    Veel plezier in de laatste paar dagen.
  3. Agnes van elk:
    20 juli 2016
    Fijn dat jullie het zo naar je zin hebben. Soms is het ook weleens lekker als het weer wat minder is dan doe je ook weer andere dingen. Het schiet al wel op jullie vakantie, wat gaat het toch vlug he. Hier is het al 2 dagen erg warm. Dus veel spuiten, maar alles gaat goed.Ben wel benieuwd naar de foto's maar die zie ik wel als jullie weer thuis zijn. Genieten nog maar en allemaal een dikke knuffel.