Kroatie 2016

10 juli 2016

Hallo allemaal,

Gisteren zijn we na een lange reis van bijna 19 uur aangekomen in Rabac, camping Oliva. We hadden veel opstoppingen in Duitsland, daar reden we het grootste gedeelte en in de ochtend, maar zelfs dan 13 km file, allemaal vanwege werkzaamheden.

In Oostenrijk ging het allemaal wel goed, alleen zijn we 1 keer verkeerd gereden. Slovenië helemaal geen problemen en ook in Kroatië weinig problemen. Daargelaten dat er soms een dorp tussen zit waar geen wegen zijn . Paspoort controle ook allemaal goed, dus konden we lekker richting de camping.

Het huisje is klein maar voldoende. We leven toch buiten. Wel heerlijk airco binnen voor de avond. Daardoor eerste nacht ook heerlijk geslapen. En nadat de douche ook gemaakt is, kunnen we gaan genieten.

We gaan straks even de camping verkennen, want de camping ligt aan het strand, dus heerlijk. Vanavond krijgen we als welkom een pizza, pasta of salade aangeboden.

Straks zal ik ook nog even wat foto's toevoegen.